Tuesday, May 29, 2012

When will I be The True Muslimah

Hurm...semalam aku terbaca post dari satu blog ni...and hati aku tersentap bila sedar apa yang dikatakan tuu terkena batang hidung sendiri...memang ramai muslimah didunia ini but the true muslimah definitely hard to find...

Yess!that's me...me who wears hijab and KONONnya cover my aurah...i don't know when will i get that title...it's hard to turn myself...

Untuk merosakkan diri sendri sangat senang daripada nak membaiki diri...walaupun aku sedih tengok ramai junior aku kat fb pakai skirt segala bagai tapi aku sendiri sedih tengok diri aku yang tak sempurna...yess!takde benda yang sempurna kat dunia ni tapi tak salah untuk aku berusaha nak jadi sempurna...bukan sepenuhnya pun takpe laa...so that i deserve to got a good future husband and he also deserve to got me...

Ayah cakap the first thing that you should take a look on a guy before getting any serious relation is IMAN so that he can lead you to a better way...and then aku terpikir...if perempuan nak suami yang beriman...for sure lelaki pun nak benda yang sama kan??


Didn't think that I will wear purdah but I will always pray and try to become a better person...

Thanx for reading!! Assalamualaikum :)

No comments:

- This blog is belong to Miss NAA. -