Friday, May 11, 2012

Students Vs Exam

Fuuuhhhh~lega aku bila dah habis exam ni...blog ni pulak yang dah bersawang tahap cipanzi wa cakap sama lu...punya lame aku tak post pape...tapi masalahnya...bila laptop takde kat depan mata otak terpikir macam2 nak tulis tapi bila laptop ade, semua benda yang aku nak membebel dah lupe...tapi takpe...aku still akan perah otak aku untuk cari bahan bebelan aku ni...hehe...

' Students lagi terer dari lecturer bila nak exam sebab students boleh habiskan chapter yang lecturer ajar 4 bulan dalam masa satu hari je. '

Aku dapat ayat ni kat status manusia mana tah kat fb tu...haha...betul jugak..realiti kehidupan aku...and 
then bila nak exam esok pagi malam tu baru laa terheges-heges pahamkan benda yang tak paham...habis naik turun bilik orang tanya...selama ni bila lecturer tanya dalam kelas paham or tak semua angguk je...almaklumlah...semuanya penyegan...kahkah...hambek kau!bajet penyegan sangat...nak exam baru tau makna juling mata...err..ade kne mgena ke mira??

Korang nak tengok perbezaan meja budak yang study hard dengan budak yang study smart??
wakakaka...ni dia keadaan meja budak yang study hard -->

.
.
.
.
.



Ni pulak meja budak yang study smart -->

.
.
.
.
.


Err...adakah aku letak gambar terbalik??hehehe...

*Haha..jangan marah ye tikah...saje gurau2...ngee~

Thanx for reading!! Assalamualaikum :)

No comments:

- This blog is belong to Miss NAA. -