Friday, October 7, 2011

: Semangat berkobra-kobra :

Tajuk aku kat atas tu sememangnya betul...hehe...aku ikut je ayat ustazah aku yang sempoi masa kat sekolah dulu...kobar-kobar ditukarkan kepada kobra-kobra...haish!!!ni aku geram ni...asal aku tulis tunggang langgang ni...dah berapa kali aku taip benda yang sama...asyik salah eja je...haish2...sabo je la...

Actually aku semangat nak tulis jugak ni sebab haritu Kak Nurul Badiah dah comment post aku...haha...walaupun hanya comment yang singkat tapi aku tetap semangat...abis tu takkan kau nak suruh dia buat karangan kat post kau kot mira oiii...=.="

Hehe...maybe korang ingat aku ni annoying but do i care...huhu...maklum la...takde sape sudi baca post aku yang merepek meraban ni...ayat sedih~~

Hehe...aku tetap nak post walaupun line ni tersangatlah lembabnyeee!!!geram betul aku...tapi aku tahan je la...berapa kali aku reload page ni kalau korang nak tau...

Bilalah aku akan jadi macam Kak Nurul Badiah,Fatin Liyana,Cik Epal and other femes blogger ni~~huhu...

Thanx for reading!! Assalamualaikum :)

No comments:

- This blog is belong to Miss NAA. -