Tuesday, October 18, 2011

: Arghhh!!!Tolong la bai~~ :

Haduyaiii...entah kenapa aku rasa macam rimas gilerrrzzz kalau aku tertengok gambar2 gurlz yang tak reti camne nak pakai tudung betul2...maksud aku gurlz yang pakai tudung but pakai baby-T...yessss....BABY-T...kome tak tau ke amenda baby-t 2...*uikss...tekeluar bahasa ibunda la pulak...bagi yang tak tahu mai sini ceq nak bagi tahu...baby-t tu adalah sejenis baju kecik yang kakak2 selalu ambil dari adik2 mereka...

Urghhh!!tulun laa...aku rimasss kot...kalau korang nak pakai baju kecik2 ni boleh tak tolong jangan pakai tudung terusss???bukan aku nak galakkan free hair but kalau korang pakai baju kecik2 ni macam takde guna la korang pakai tudung...

Bila aku tengok gambar2 gurlz pakai baju kecik2 ni aku pun baru la nak bermuhasabah diri aku ni...tapi aku takde la pakai baju kecik2 ni...haishh...kena kejar dengan mak aku satu taman baru tau...tapi aku ni pun takde la pakai baju labuh2 sangat...biasa2 je...so bila aku tengok gambar orang camtu aku terpikir...aku meyampah dengan orang yang tak reti nak pakai baju elok2 tapi ape pandangan orang kat aku lak...hurmm...


Thanx for reading!! Assalamualaikum :)

No comments:

- This blog is belong to Miss NAA. -