Saturday, October 29, 2011

: Aku rindukan saat bahagia dengan kau :

Awak...saya rindukan saat2 kite happy...saya rindu sangat2...maybe bila awak bace entri ni awak akan gelak...tapi hati saya sekarang ni tengah nangis...saya ingat lagi...

~ Awak....i love u...

~Ape???saya tak dengar laa...

~I love u...

~Haaaah???ape???cakap kuat sikit...

~I...LOVE...U!!

~Hehe...i love u too...saje je buat2 tak dengar...i love u three...i love u four...sayang awak sangat2 tau tak...

~Haish awak ni...malu la...

~Hehe...

Bila lah kita akan jadi macam dulu...saya xnak tinggalkan awak...tak nak!tapi sekarang saya selalu buat awak marah...saya selalu buat awak sakit...maafkan saya awak...maafkan...:'(
Thanx for reading!! Assalamualaikum :)

1 comment:

ILA HonEyBuNNy said...

sweet....hargailah insan yang ada depan mata kita...;-)

- This blog is belong to Miss NAA. -