Friday, February 10, 2012

: Why I Must Cry Because of You :

Warning !!
This post is about my feeling right now so i will write anything that appears in my mind...

Hurmm...bila difikirkan perangai dia sekarang ni...hati jadi sedih and automatically mata berair tapi aku tahan sebab tak nak orang tengok aku menangis...dia kata kebahagiaan aku penting untuk dia tapi dia sendiri yang buat aku menangis...

Entah laa...bila aku on fb dia aku sakit hati bila baca chat dia dengan that girl...aku tak kesah if dia nak kawan lagi dengan that girl but tak payah laa nak pakai panggilan nama...aku pun boleh tinggalkan kawan aku tu...kenapa dia tak boleh...kalau dah sayang lagi cakap laa...aku takut bila lama2 aku pendam rasa ni nanti aku dah jadi heartless...

Arghh!!aku tensen gila laa weii...yesss...memang aku sayangkan dia sangat2...tapi bila dia dah buat aku macam ni aku terfikir...betul ke dia sayang aku macam yang aku sayang dia...

Hati...tolong laa butakan perangai dia kat aku sekarang ni... Otak...tolong laa tolak fikiran yang bukan2 terhadap dia... Mata...tolong laa tutup kilang air mata daripada bocor... 

Semoga dia bahagia dunia dan akhirat... :')

Thanx for reading!! Assalamualaikum :)

No comments:

- This blog is belong to Miss NAA. -