Sunday, February 26, 2012

: A Day With Siti Sarah :

Pergh!!Setelah lama gile aku tak update blog aku ni and setelah blog ni usang tahap cipan baru laa aku ada kesempatan nak update...it's not like I don't wanna update mine but I don't have any source to online...kehkehkeh...macam laa ade orang menunggu post aku...perasan je minah ni ek...=.= ah!whatever...I don't even care if nobody visit my blog...huhu...no hard feelings ok...i'm just saying these for those who don't like a single things about me...

Ok2...now aku dah tak larat nak membebel banyak2...almaklumlah...dah makin lanjut usia...ngee~
Korang nak tau tak???nak???nak???ke tak nak ni???kalau korang tak nak tau sudah tapi aku nak bagitau jugak ni...yesterday I hang out with my igopian friend...this is her...

This is Siti Sarah Yusoff...

Even dah nak masuk 19 years old but perangai still budak2...haha...
Masuk je toysRus tu perangai terus jadi macam budak2 tak dapat hadiah masa besday...ngee~
Ni pulak sape ek??


Err...aku sendiri sengan tengok gambar ni...haha...masa buat tak segan pulak...ngehngeh...whetever...i still have a great day with her even kaki and pinggang sakit2 dah masa jalan tu sebab ou besar sangat...

Btw...Mr dah makin busy dengan keje dia sekarang ni...makin rindu laa pulak...sedih~~
Take care dear!
I LOVE U

Thanx for reading!! Assalamualaikum :)

No comments:

- This blog is belong to Miss NAA. -