Saturday, February 11, 2012

: Layak ke Aku 'Cop' Kau?? :

Tadi aku jalan2 dengan kawan aku dekat Raudah Festival...masa tengah jalan2 tu kiteorang berhenti dekat booth buku2...tetibe aku terpegang satu buku agama yang tajuknya '20 Cara Dicintai Isteri'...

And then tetibe kawan aku kata 'Ape kate ko try beli buku ni and bagi kat Arm'...aku gelak2 je laa mula2 tu and kata 'Ko ingat aku ni isteri dia ke nak bagi buku2 macam ni'...then dia kata dengan muka yang agak serius 'Ni lah cara nak tunjuk kat dia yang ko dah cop dia and tunjuk yang ko betul2 serius dengan dia then baru dia akan serius dengan ko kalau dia jujur'...

Masa tu aku dah terdiam...aku tak tahu nak jawab ape...aku just senyum...dalam hati aku terdetik...layak ke aku nak cop dia...layak ke aku ni nak jadi isteri dia...nak ke dia buat aku jadi isteri dia...and kalau aku beli buku tu pun dapat ke aku bagi kat tangan dia... :')

Insyaallah kalau ada jodoh antara kami akan sampai jugak surat undangan ke tangan and rumah2 kenalan... Semoga Allah panjangkan usia and jodoh kami sebab aku betul2 sayangkan dia and aku harap dia pun sama... Kalau jodoh aku bukan dengan dia insyaallah kami akan dapat jodoh masing2 yang lebih baik...Amin... :')

Thanx for reading!! Assalamualaikum :)

No comments:

- This blog is belong to Miss NAA. -