Sunday, September 23, 2012

Kekuatan.

Ya Allah. Kau berilah aku kekuatan untuk melupakan dia. Sesungguhnya aku tak kuat nak melupakan dia tanpa pertolongan dariMu. Aku dah tak kuat macam dulu. Sekarang aku sedar yang dia dah tak perlukan aku. Macam2 dah dia buat untuk aku sedar yang dia tak perlukan aku tapi aku tak sedar2. Tapi aku tak boleh nak lupakan dia. Kenapa hati aku lemah sangat ni Ya Allah. Seksa sangat diri aku setiap malam menahan airmata dari mengalir. Aku sayang dia. :'(

Dengan result MUET yang terus2 menghancurkan hati aku untuk keluar dari Malayia ni. Aku nak lupakan segala2nya yang boleh buat aku sedih. Tapi macam mana Ya Allah?
Muhammad Amirul Amir. Dulu kau dah pegang hati aku sebab kau sayang aku. Sekarang pulangkan hati aku sebab kau dah tak perlukannya lagi. Tolong jangan seksa diri aku. :'(
Mungkin ni balasan sebab aku selalu melupakan dia dulu.

Bagaikan nak menangis aku baca post kak zana melalui fb arwah abang apis. Tak sampai 2tahun kahwin dah kehilangan suami. Sesungguhnya Allah berikan kakak saudara aku ni kekuatan dan kesabaran yang sangat tinggi. Semoga arwah ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman dan beramal soleh. 


Arwah dibunuh oleh kawannya yang bertugas sekali. Suspek membawa lari duit berjumlah kira2 RM1.2juta. Manusia sekarang memang takde hati perut kan? Sebab duit sanggup buat segala2nya. 


Ni laa gambar suspek. Harap dapat dibawa ke muka pengadilan. Haritu aku baca paper ni airmata aku mengalir tak henti2. Aku sedih sebab tak dapat balik kampung untuk jenguk arwah buat kali yang terakhir sebab sibuk dengan urusan2 kat u ni.

p/s: Saya doakan awak bahagia dengan orang baru tanpa saya.

Thanx for reading!! Assalamualaikum :)

No comments:

- This blog is belong to Miss NAA. -