Monday, June 11, 2012

Trip to Penang

Hmm. Bukannya tak bersyukur tapi seriously bosan gilak laa percutian aku kali ni. Tak banyak aktiviti yang buat. Banyak terperuk kat banglo tuu je. Ni dia tempat berlindung aku selama 3 hari 2 malam. 


Err. For me rumah ni agak menakutkan laa. Bukan apa. Dah nama pun banglo lama. Alhamdulillah nothing happens. Bosan2 pun mesti laa ade gambar aku gediks2 jugak kan. Hehe. There she comes.


Muka aku mintak penampor laa. Sape nak tampor aku meh la. Hehe. With my mom, Mak Teh and her daughter, Isya. Belakang tuu tak tau laa siapa tetiba menyorok. Lanskap tempat ni memang cantik kalau nak buat photoshoot tapi tak best untuk orang yang dah besar gedabak macam aku sebab tempat mandinya hanya untuk budak2. Aku menunggu kat tepi je laa menengok bebudak ni mandi. Bosan gila laa! And then malam tuu malam bbq! Yess! Saat yang ditunggu-tunggu sebab tak laa bosan sangat.


Tak nampak api langsung kan? Haish. Memang aku tak puas hati sebab takde api tapi memang camni laa kan kalau grilled something pun kan. Tapi disebabkan selama ni aku suka bakar ayam sampai hangit so aku pun kipas2 dan berharap supaya api keluar tapi rupa2nya uncle aku cakap coal ni memang tak keluar api. Hampeh betul aku rasa masa tuu. Penat kipas satu. Tak puas hati takde api pun satu. Tapi last2 bila ayam dah masak tuu memang devass la rasanya! Haha.


This is the juicy bbq chicken! Haha. Dinasihatkan supaya jangan tengok gambar ni masa tengah lapar sebab takut skrin anda basah dengan air liur. Wakaka. Sebelum2 ni ayam yang aku bakar semua hitam tapi yang ni cantik sangat warnanya sebab coal tuu tak keluar api. Thanks for the Japan's technology! And.. for the last one.

  
Melayan perasaan ditengah hari rembang tepi pantai before solat Zohor. I can't let go my mind from thinking of you. :')

Thanx for reading!! Assalamualaikum :)

No comments:

- This blog is belong to Miss NAA. -