Saturday, January 28, 2012

: Tae Kwan Do Ajar Aku Erti Sakit :

Wahahaha!!!tajuk tak boleh belah kot...aku dah tak boleh nak pikir tajuk yang elok nak buat macam mane...letak je la pape ayat yang aku suka...ngeh2...macam la slama ni aku tak pernah rasa sakit...

Mai sini ceq nak chegitha ni...semalam aku ade training tae kwan do...asalnya kalau aku tak pergi pun tak pe sebab semalam bukannya wajib pun...just semalam tetiba aku terajin nak pergi sebab hari Khamis hari tu aku tak pergi...

Masa dalam perjalanan tu kawan aku sembang2 la ngan aku...dia cerita yang Khamis malam tu ramai yang injured sebab sparring (lawan)...aku gelak2 je sebab aku terlepas dari seksa tu...gelak2 tak sedar yang lepas tu aku pulak yang kena...=.="

Perghh!!rupa2nya malam tu Abang @ Sir Hanif suruh budak2 yang join sparring tahan tendangan orang lain so that masa lawan nanti dah tak terasa sangat sakitnya...aku yang blur + tak tau pape ni pun join je lah...perghh!!sakit nak mati wa cakap lu!!dah la yang tendang aku tu budak black belt..senak jugak laa dada aku ni...

Tapi aku tahan je laa...nak buat macam mane...dah Sir suruh tahan...dalam senak2 tu ada ke patut dia suruh budak tu tendang aku kuat lagi...NAK BAGI AKU MATI KE HAPA WEI!!AKU BARU YELLOW LA!

Tapi jeritan tu hanya berkumandang dalan hati aku je...wahaha...ayat...aku sendiri pun geli bila baca...
Balik2 bilik aku pun mengadu laa kat roomates aku...si Tika n Mariah...diorang dengar je laa...tapi yang Mariah dok marah2 kata Sir tu bengong...haha...aku no comment laa sebab aku dah kena...
Bangun2 pagi tadi aku rasa macam something wrong...still buat tak tau...masa mandi baru aku sedar yang dada aku sakit gile...

Perghh!!kesan dia lepas semalaman baru rasa...sumpah sakit kot!roomate aku yang si Mariah tak habis2 kata yang Sir tu bodoh...haha...kalau aku mati macam mane...huahua...ntah le...bila pikir2 balik aku pun cuak jugak...sebab tak ape2 kesan pun kat badan aku macam lebam ke ape ke tapi sakitnya aku n Allah je yang tau...

Bila bagitau kat Mr MAA...yang lawaknya...Mr kata --> kat uia ade klinik pergi sane laa...maybe awak always tae kwan do sebab tu sakit...
Err...ok Mr...saya tau semua itu...nanti kalau hari Isnin saya sakit lagi saya pergi la ye...kalau Mr yang bawak pergi klinik lagi cepat sembuh kot...wahaha...gedikss laa aku ni...=.="
Korang doakan laa tak ade ape2 yang jadi kat badan aku ni...harap2 sakit ni hanya sebab orang tendang aku...bukannya ade kecederaan dalaman ke hapa... :)

P/s : Sori laa kalau aku membebel panjang sangat...Mr pun selalu marah aku...huhu...


Thanx for reading!! Assalamualaikum :)

No comments:

- This blog is belong to Miss NAA. -