Sunday, January 1, 2012

: The Lessons That I Get On 2011 :

Macam2 pengajaran yang aku dapat sepanjang tahun 2011 yang lepas...wahaha...ade pengajaran yang mematangkan aku...*even the truth is i'm not that matured...ngehngeh...ade pengajaran yang buat aku bertambah berani...ade pengajaran yang ajar aku erti kehidupan yang sebenar...ade pengajaran yang buat aku insaf...*even insaf aku hanya sebentar...ngee~

Tapi yang penting...pengajaran2 ni semua dah ajar aku macam mane nak jadi manusia...bukan binatang...:)

Antara pengajaran yang aku dapat sepanjang tahun 2011...and yang aku ingat laa...sebab bak kata somebody...aku ni dah kena baru nak sedar...huhuhu...and bila dah sedar tu aku akan lupe balik...ngee~maaflah...

1. Jangan sesuka hati bagi gambar kat orang.
2. Jangan sesuka hati bagi alamat rumah kat orang.
3. Jangan terlebih mempercayai seseorang yang kita tak kenal.
4. Kalau sekarang korang 17, korang akan masuk U kan nanti.jangan benci U tu sebab nanti korang akan dapat U yang korang tak nak tu.
5. Pandai2 pilih kawan.walaupun kawan korang tu luaran nampak baik but hati dia siapa yang tahu kan.so beware.
6. Don't betray someone because one day you will get it back.
7. Don't wear heels@platform if you don't get use with it and if you want to go to shopping.ngee~this is the real lesson I get.You will suffer.huu~
8. Don't ever simply give your MyKad to unknown especially salesman.trust me.you will regret it.
9. Don't think that you can get something free in this world.like sim card..=.= (I hate it!)
10. Don't be lazy to study k adik2.

Ok lah...yang tu je kot...actually banyak lagi tapi aku sendiri pun dah lupe...hehehe...
Banyak kenangan pahit and manis sepanjang tahun 2011...insyaallah aku takkan lupe...
~ Tata 2011 ~


Thanx for reading!! Assalamualaikum :)

No comments:

- This blog is belong to Miss NAA. -