Sunday, November 13, 2011

: Good luck for all SPM's students!!! :


Good luck for all candidates SPM yang akan bertempur di medan perang di sekolah masing2 starting this monday...:)

For my boy :
~ I know you can do your best...think aboutyour parents, your family and think about me... :)

For my lil brother (emy) :
~ Kalau takut pegang la buku...jangan mengadap handphone je... :p

For all my junior :
~ Korang boleh achieve ape yang korang nak kalau korang buat betul2!!!

Huhu...sekarang bukan masa untuk study hard da ye...just study benda yang ringan2...jangan beratkan kepala otak tu...i always pray the best for all of you...

Hehe...even aku pun buat teruk masa SPM dulu...so korang buat la yang terbaik k...nanti senang laa kalau korang nak mintak mane2 scholarships yang bagus...bukan macam aku, scholarship menda pun aku tak mintak langsung...mane la aku tak kena bising dengan my mom...

Hehe...but for me...let bygone be bygone...for korang yang still boleh buat perubahan ni walaupun masa dah sangat singkat korang buat la yang terbaik untukkorang sendiri...just ignore other people...biarkan orang nak cakap ape...mulut orang tak boleh tutup la baii...especially mulut aku ni...hehe...sorry guys...


Thanx for reading!! Assalamualaikum :)

No comments:

- This blog is belong to Miss NAA. -