Saturday, September 17, 2011

~: Miss U-alz Already Laling-Laling :~

Hurmh!bila sorang-sorang ni mula la teringat zaman persekolahan dahulu kala...*aiseh men...padahal baru je tahun lepas abis sekolah dah mengarut macam dah habis 10 tahun dah... =.=" tapi betul la orang kata...zaman persekolahan la zaman yang paling enjoy...even aku still enjoy zaman U ni tapi feel tu dah laen dari feel aku enjoy masa skola dulu...sekarang ni aku mula rindukan doomates aku and junior2 aku...tak tau la diorang rindu aku ke tak...hehe...Ejat...Syira...Sarah...Yanie...semua dah g merata2...junior2 aku lagi...nak pegi sekolah parents tak bagi drive sebab jaoh...so camne lagi aku nak jumpe diorang...


Assalamualaikum...~Nur Amirah Athirah~
Thanx for reading!! Assalamualaikum :)

No comments:

- This blog is belong to Miss NAA. -