Wednesday, May 4, 2011

~Kitaran hidup sbgai manusia~

hurmm...act mcm2 jadi kat aku minggu ni...tp ape leh wt...cmtu r kitaran hidup sbgai manusia...aku kne tbah dgn caci maki...dgn ftnah yg dilemparkn...*aceceyh...ayt...haha... tp mmg btol pn pe yg aku kta ni...ryte???hurm...act...yg aku sdey sgt 2...caci maki n ftnah 2 smua dibuat oleh guy yg prnh aku syg dlu...DULU...not now...coz pe yg dy dah wt kt aku lps kteorg da xde pape...smuany wt aty aku dah brkecai...ok2...sory klw aku tremo lbey...huhu...lbey2 r lak aku ni...tpkn...dlm idop ni...kte xbaik r maki hamun org xtntu psl...*aku kta xtntu psl coz slalu gak aku trhamun org...tp xmaki...haha...cmne 2 yek???xpe r..cmne nk wt kn...k r...smpai cni je r aku mbebel...im totally blur right now...so...rseny nk offline dah...jam pn dah mnunjukkn pkul 2.21 am....hehe....k...tata...

Assalamualaikum...~Nur Amirah Athirah~
Thanx for reading!! Assalamualaikum :)

No comments:

- This blog is belong to Miss NAA. -